Reklama

Strony

wtorek, listopada 07, 2006

What is real...?

Dostałem ostatnio pierdolca, bo inaczej tego nazwać nie można... maniakalnie gram w mmorpg Final Fantasy XI i musze przyznać, że zabawa jest przednia, to że straciłem kompletnie kontakt z rzeczywistością w ogóle się nie liczy... tylko wstaje idę do pracy, do szkoły, a potem siedzę i katuję grę... Codziennie jakieś drużyny się poskłada z ludźmi z całego świata, można fajnie się pobawić, ale także pogadać. W Korei i Chinach ludzie od grania w mmorpg umierali z wycieńczenia, mnie to jeszcze nie grozi, ale chyba jestem na dobrej drodze Skoro w weekend spędziłem łącznie 24h z grą. To się nazywa mania!

Drugim hobby, które mam od jakiegoś czasu są rybki. W związku z tym, że mój pokój do ogromnych nie należy mogłem sobie pozwolić tylko na akwarium 10 galonowe, co i tak uważam jest fajną sprawą. Muszę się teraz tylko doedukować, bo po 2 tygodniach musiałem wodę zmieniać bo była zbyt mętna... i teraz znowu powoli się robi... Póki co w obu tych hobby jestem kompletny newb! Ale jak to mówią, powoli do przodu ;)

Do tego wystartowałem w poniedziałem w nowym departamencie i muszę przyznać, że jest fajnie... i inaczej.

Fotki z gry i jedna brzydka fotka akwarium ;p












2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Witam i pozdrawiam z Krakowa!!
Co do akwarium to kup sobie Filtr z napowietrzaczem, powinno pomóc.
Doztaniesz go (przynajmniej w polsce)w każdym sklepie Zoologicznym lub akwarystycznym

Zeratul pisze...

Dzieki bardzo za komentarz. Problem polega na tym, ze mam filtr :/