Reklama

Strony

sobota, czerwca 01, 2013

Mystic, Connecticut - Maj 2013

Panorama Mystic kojarzy się na pierwszy rzut oka
z miasteczkiem z gry Alan Wake
W maju 2013 wybrałem się na wycieczkę do sąsiedniego stanu Connecticut na małą wycieczkę. Zaliczyłem akwarium, samo miasteczko Mystic z lokalnymi atrakcjami, a także miasto New Haven, gdzie funkcjonuje Yale University. Ogólnie polecam miejsce na weekendowy wypad poza dom. Niby można wszystko zaliczyć w ciągu jednego dnia, ale lepiej zatrzymać się przydrożnym hotelu na jedną noc. Podróż z Long Island to około 3 godziny w jedną stronę. Można również skorzystać z promu w Port Jefferson, co skutecznie obniża czas podróży.


Parę fotek z akwarium w Mystic












Poniższe fotki pochodzą już z miasteczka Mystic.


W samym miasteczku znajduje się muzeum które jest starym portem, gdzie można podziwiać stare łódki. Jako, że miejsce odwiedziłem przed rozpoczęciem sezonu to nie natrafiłem na zbyt wielu turystów. Pogoda jednak była wyśmienita. 










Poniższe zdjęcia pochodzą z miasta New Haven i przedstawiają budynek Yale University. Ogólnie spacerując po ulicy można odnieść wrażenie, że jest to miasteczko studenckie, a sami studenci posiadają bogatych rodziców. Nietrudno również dostrzec handlarzy koksu, którzy bujają się po ulicach w wypasionych furach, słuchają głośno muzyki.


W drodze powrotnej na Long Island skorzystałem z usług firmy przewozowej i zapakowałem się na prom. Dzięki temu zaliczyłem drobną atrakcję i skróciłem podróż z trzech do jednej godziny. 

Brak komentarzy: