Reklama

Strony

niedziela, września 17, 2006

W weekend zazwyczaj jest więcej czasu...

...dlatego też postanowiłem wrzucić parę fotek. Taki dokument co się działo...

Zawodowym fotografem nie jestem. Ba, nawet amatorem mnie nie można nazwać.
To co jest poniżej, to widok z samolotu... zamrożony ocean w okolicy Grenlandii i "podniebny lot"




Rzut okiem na zatokę na Long Island. Wiele ludzi ma swój własny jacht.


Możnaby powiedzieć, że wielu ludzi ma swoją limuzynę, ale to nie jest prawda. Limuzyny zazwyczaj zamawiane na różne uroczystości jak prom, ślub itd.


Infrastruktura jest naprawdę na najwyższym poziomie! Zapomnij o polskich dziurach na dziurze, zapomnij o nie do końca przemyślanych skrzyżowaniach. Każda droga jest praktycznie ułożona w kwadrat, a tablice wyjaśniają wszystko wg. stron świata. W ten sposób naprawdę nie można się zgubić.







Parę widoczków z NYC















Break Dance przed najsłynniejszą nowojorską biblioteką.



I sama biblioteka



Bonusowo najsłynniejsza choinka na świecie.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

ta choina to tegoroczna? taka jestem zabiegana, że nawet nie zauważyłam, że już się święta zaczęły ;)